Të qenit i informuar dhe i njohur me tendencat e reja sjell vetëm përparësi. Më poshtë do të gjeni te listuara disa nga trendet e SMM të vitit që po lëmë pas.
1. Automatizimi dhe content i gjeneruar nga AI:
Automatizimi dhe content i gjeneruar nga AI do të vazhdojë të jetë një tendencë
kryesore në SMM dhe do të hyjë në ndihmë të marketuesve të krijojnë përmbajtje
më të personalizuar dhe specifike për audiencën e tyre.
2.
Influencers te "vegjël": Micro-influencers do të bëhen gjithnjë e më të
rëndësishëm në vitin 2023, pasi brendet do të kërkojnë të përdorin audiencën e
tyre, që është shumë më besnike dhe e angazhuar. Nga ana tjetër, ata krijojnë
"këndin" e tyre, një fenomen shumë i përhapur në audiencën Gen-Z.
3.
Livestream:
Livestream në rrjete si Facebook, Instagram apo TikTok do të vazhdojë të jetë
një prirje kryesore. Ai do t'u lejojë brendeve të ndërveprojnë me audiencën e
tyre në kohë reale dhe të krijojnë momente më të veçanta.
4. Agumented Reality (AR):
AR do të bëhet gjithnjë e më i famshëm pasi brendet kërkojnë të krijojnë përvoja
më “fiksuese” për audiencën e tyre.
5.
Social Commerce:
Do të vazhdojë të jetë një metodë kryesore në pasi më shumë brende kërkojnë të përdorin
platformat e rrjeteve sociale për të nxitur shitjet.