MENU
Shporta

Garancia

Motor kerkimi

Kerko...

Hyrje ne paypal


Nëse ju dëshironi të blini online PayPal do t’ju nevojitet pasi është një ndërmjetës midis jush, bankës në të cilën keni paratë si edhe shitësit që shet mallin/shërbimin nga interneti. Paypal faktikisht është një portofol virtual i cili grumbullon të gjithë kartat e bankave ne një vend të sigurtë dhe më pas nga ky portofol ju mund të blini në faqet e internetit. Paypal gjithashtu ju zgjidh disa nga problemet që mund të dalin gjatë blerjeve në Internet si më poshtë :


Mbrojtja e blerjeve

Nëse nuk e merrni artikullin që keni porositur, ose shfaqet dukshëm ndryshe nga përshkrimi i tij, ju mund të ankoheni për Mbrojtjen e Blerjes dhe ne do t'ju rimbursojmë për çmimin e plotë të blerjes plus çdo shpenzim origjinal të transportit, në varësi të kushteve dhe kufizimeve. Nëse jeni akuzuar për një transaksion që nuk e keni bërë, na tregoni brenda 60 ditëve dhe ne do tju rimbursojme .
Mbrojtja e Blerjeve mbulon të gjitha blerjet e pranueshme ku përdoret PayPal, si dhe pagesat e bëra përmes faqes sonë të internetit. Për të përfituar nga Mbrojtja e Blerjeve, ne kërkojmë ndër të tjera që llogaritë e PayPal të mbahen në gjendje të mirë dhe të kërkojmë që mosmarrëveshja të depozitohet brenda 180 ditëve nga blerja ose pagesa juaj.


Ju jeni të mbrojtur nëse:

1. Ju jeni akuzuar për diçka që nuk e keni blerë.

Kjo mund të thotë që dikush ka përdorur llogarinë tuaj PayPal pa dijeninë ose miratimin tuaj. Raportoni brenda 60 ditëve dhe PayPal do të hetojë. Do të mbuloheni nga përgjegjësia jonë $ 0 për programin e transaksioneve të paautorizuara të pranueshme.


2.   Rasti kur  porosia nuk ju vjen kurrë.

Mjafton të hyni në llogarinë tuaj dhe të hapni një mosmarrëveshje për të filluar procesin e rimbursimit. Nëse keni bërë blerjen në Aksesore.al, filloni kerkesen e rimbursimit ne faqen Aksesore.al.


3. Porosia juaj arrin tek ju por nuk eshte sic eshte pershkruar.

Ekzistojnë një sërë skenarësh që plotësojnë këtë kusht, për shembull:

  • Ju keni marrë një artikull krejtësisht të ndryshëm.
  • Shembull: Ju keni blerë një ekran telefoni, por keni marrë një xham mbrojtes.
  • Porosise suaj i mungojne pjese.
  • Ju keni blerë një sasi të caktuar të një produkti, por keni marrë shumën e gabuar.
  • Shembull: Ju keni blerë pesë vida dhe keni marrë vetëm katër.
  • Porosia juaj eshte demtuar gjate transportit te saj.

Teknologji e sigurt                              



Paypal është aktualisht një tip brokeri financiar, i cili lejon njerëzve të shkëmbejnë para nëpërmjet adresave të e-mailit. Në asnjë moment asnjë nga palët nuk shikon të dhënat financiare të  palës tjetër. Blerësi paguan dhe shitësi merr parate, kjo është gjëja kryesore për veprimin.






Çfarë nuk mbulohet me mbrojtjen e blerjen  PayPal ?

  • Pasuri të patundshme
  • Automjete të motorizuara
  • Mallrat e bëra me porosi që nuk janë siç përshkruhen
  • Makineri industriale
  • Kartat e parapaguara
  • Artikuj që shkelin politikat tona
  • Çdo gjë e blerë në person (jo nëpërmjet internetit)
  • Mosmarrëveshjet e paraqitura më shumë se 180 ditë pas blerjes për artikullin e pa pranuar dhe në mënyrë të konsiderueshme jo si pretendimet e përshkruara
  • Kërkesat e paautorizuara të transaksionit u raportuan më shumë se 60 ditë pas datës së transaksionit të transaksionit
  • Sendet që janë përshkruar me saktësi nga shitësi



Mbështetje e përgjegjshme

Ne jemi këtu për të ndihmuar. Na trego nëse dyshon per një aktivitet të çuditshëm apo vjedhje identiteti dhe   ne do të jemi te gatshem tju ndihmojme në këtë rast. Na ndihmoni duke dërguar çdo email të dyshimtë në spoof@paypal.com kështu që ne te mund të hetojmë.

Ne përdorim cookies dhe teknologji të tjera të ngjashme për të përmirësuar përvojën tuaj të shfletimit dhe funksionalitetin e faqes tonë. Terma dhe kushte.