Pas gati një dekade, Google po përditëson logon e e tij ikonike ‘G’. Ndryshimi i fundit i madh ndodhi më 1 shtator 2015, kur kompania prezantoi një font të ri, Product Sans, dhe zëvendësoi ‘g’-në e bardhë të vogël mbi sfond blu me dizajnin aktual rrethor me katër ngjyra.

Google Chrome ndryshon logon pas 8 vitesh/ Ja pse pëdoruesit po tallen me dizajnin  e ri - Gazeta Shqiptare Online

Përditësimi i ri modernizon ikonën duke kaluar nga katër segmente të ngjyrosura me dallim të mprehtë midis tyre (e kuqe, e verdhë, jeshile dhe blu) në një gradient të butë ku ngjyrat përzihen njëra me tjetrën—e kuqja në të verdhë, e verdha në jeshile dhe jeshilja në blu. Dizajni i ri është më i gjallë dhe pasqyron më mirë stilin vizual në zhvillim të Google-it, i cili shihet edhe te gradienti i Gemini-t dhe AI Mode në Search.

Ikona e përditësuar është tashmë në përdorim në aplikacionin Google Search për iOS pas një përditësimi të fundit. Ajo është shfaqur gjithashtu edhe në versionin beta 16.18 të aplikacionit Google për Android. Ndryshimi është i lehtë dhe shumë përdorues mund të mos e vënë re menjëherë, veçanërisht nëse e shohin vetëm si ikonë të vogël në ekranin bazë ose në shiritin e shfletuesit.

Aktualisht, logoja kryesore me gjashtë shkronja e Google nuk është përditësuar, dhe mbetet e paqartë nëse ky ndryshim do të zgjerohet edhe në produktet e tjera. Megjithatë, ka gjasa që stile të ngjashme me gradient të aplikohen edhe te logot e tjera me katër ngjyra si Chrome apo Maps. Ky përditësim është pjesë e përpjekjeve të vazhdueshme të Google për të mbajtur një pamje vizuale moderne dhe të unifikuar në të gjitha platformat dhe produktet e saj.