
Pas gati një dekade, Google po përditëson logon e e tij ikonike ‘G’. Ndryshimi i fundit i madh ndodhi më 1 shtator 2015, kur kompania prezantoi një font të ri, Product Sans, dhe zëvendësoi ‘g’-në e bardhë të vogël mbi sfond blu me dizajnin aktual rrethor me katër ngjyra.
Përditësimi i ri modernizon ikonën duke kaluar nga
katër segmente të ngjyrosura me dallim të mprehtë midis tyre (e kuqe, e verdhë,
jeshile dhe blu) në një gradient të
butë ku ngjyrat përzihen njëra me tjetrën—e kuqja në të
verdhë, e verdha në jeshile dhe jeshilja në blu. Dizajni i ri është më i gjallë dhe pasqyron më mirë stilin vizual në
zhvillim të Google-it, i cili shihet edhe te gradienti i Gemini-t dhe AI
Mode në Search.
Ikona e përditësuar është tashmë në përdorim në
aplikacionin Google Search për
iOS pas një përditësimi të fundit. Ajo është shfaqur gjithashtu edhe në versionin beta 16.18 të
aplikacionit Google për Android. Ndryshimi është i lehtë dhe shumë
përdorues mund të mos e vënë re menjëherë, veçanërisht nëse e shohin vetëm si
ikonë të vogël në ekranin bazë ose në shiritin e shfletuesit.
Aktualisht,
logoja kryesore me gjashtë shkronja e Google nuk është përditësuar, dhe mbetet
e paqartë nëse ky ndryshim do të zgjerohet edhe në produktet e tjera.
Megjithatë, ka gjasa që stile të ngjashme me gradient të aplikohen edhe te logot e
tjera me katër ngjyra si Chrome apo Maps. Ky përditësim është pjesë e përpjekjeve të vazhdueshme të Google
për të mbajtur një pamje vizuale moderne dhe të unifikuar në të gjitha
platformat dhe produktet e saj.