Gjithçka që duhet të dini për botët virtuale, tokën virtuale dhe metaversin.

Tani, më shumë se kurrë, njerëzit po i drejtohen realiteteve alternative, virtuale për të plotësuar ekzistencën e tyre në botën reale. Këto botë, ose metaverse, po bëhen vende të krijuara në të cilat njerëzit mund të shoqërohen, të eksplorojnë, të luajnë lojëra dhe madje të fitojnë para. Në shumë mënyra, metaversi vepron si një vazhdimësi e botës reale, në atë që shumë aktivitete që mund të kryhen në jetën reale tani shtrihen në metaverse. Për shembull, tani, mund të porosisni edhe pica Dominos në metaverse të Decentraland, dhe ta merrni atë në jetën reale.

Përcaktimi i metaversit

Metaverset janë universe dixhitale paralele që ofrojnë një sërë përvojash unike për përdoruesit. Këto botë virtuale janë të aksesueshme nëpërmjet një kompjuteri, kufje të realitetit virtual ose një smartphone. Realiteti i shtuar, realiteti virtual, interneti dhe blockchain po i japin kuptim të ri metaverses, ku përparime të rëndësishme në të gjitha këto fusha po lehtësojnë botë të reja, emocionuese dhe madje edhe fitimprurëse virtuale.


Metaverse është një hapësirë ​​virtuale zhytëse që kombinon pa probleme elementet e planifikuar me komponentët spontanë, të gjithë të ndikuar nga një komunitet përdoruesish të angazhuar. Pasuritë e paluajtshme dixhitale përbëjnë themelin e metaverses, pasi këto parcela toke virtuale i lejojnë përdoruesit të zhvillojnë dhe të krijojnë çfarëdo që duan në këto parcela. Metaverse lejon përvoja dhe përmbajtje të krijuara nga përdoruesi, të ngjashme me botën virtuale Second Life, dhe me filmin "Ready Player One".

 

Blockchain

Një komponent thelbësor i metaverses është aftësia për të lëvizur si avatarin ashtu edhe asetet tuaja pa probleme dhe në çast nëpër botë të ndryshme virtuale. Teknologjia Blockchain është ajo që e bën të mundur këtë. Blockchain është një libër dixhital i shpërndarë që ruan të dhënat në një rrjet të tërë, duke e bërë atë të verifikueshëm publikisht dhe të pandryshueshëm, në vend që të centralizohet në një vendndodhje ose me një palë. Bashkëthemeluesi dhe CEO i The Sandbox, Arthur Madrid vuri në dukje se "Ideja e blockchain në metaverse është të ndërtojë një lloj të ri aseti dixhital, për të krijuar bazuar në pronësinë dhe qeverisjen". Kjo pronësi e decentralizuar e metavrse është ajo që po tërheq përdoruesit në masë. Mundësuar nga blockchain, këto botë virtuale i lejojnë përdoruesit të krijojnë, përjetojnë dhe fitojnë para nga përmbajtje dhe aplikacione të realitetit virtual brenda ekonomive të pavarura që jo vetëm imitojnë ndërveprimet e botës reale, por tani kanë aplikacione praktike të botës reale.

 

A është metaverse një punë e madhe tani?

Sipas të dhënave nga Statista, që nga janari 2021, kishte 4.66 miliardë përdorues aktivë të internetit në mbarë botën, me shumicën dërrmuese të këtyre njerëzve (93%) që hynin në internet përmes një smartphone. Për shkak se interneti është pika hyrëse për çdo metaverse, tregu total i adresueshëm është në thelb kushdo me akses në internet. Kjo aksesueshmëri është një ndryshim i lojës dhe është luajtur tashmë në mënyrat e mëposhtme:

 

Epic Games (kompania që lindi Fortnite) ka mbledhur të ardhura të konsiderueshme nga baza e saj globale e përdoruesve prej mbi 350 milionë të cilët kanë shpenzuar mbi miliarda dollarë në total për blerjet në lojë. Megjithëse Fortnite nuk është i bazuar në blockchain, në lojë, përdoruesit duhet të shkëmbejnë dollarë për monedhën virtuale, ose V-bucks.

Roblox (një tjetër platformë zhytëse e lojës) u vlerësua kohët e fundit me 4 miliardë dollarë, me raundin e tij të fundit të udhëhequr nga Andreessen Horowitz.

Në vitin 2017, Decentraland, një metaverse i bazuar në Ethereum përfundoi ofertën e tij fillestare të monedhave, ose ICO, dhe mblodhi afërsisht 24 milionë dollarë. Decentraland i lejon përdoruesit të blejnë tokë virtuale dhe mallra NFT, me pronarët e tokave që kanë kontroll mbi parcelat e tyre, duke i lejuar ata të zhvillohen dhe të ndërtojnë sipas dëshirës.

 

Në dhjetor 2019, një zyrtar i Epic Games, z. Sweeney tha, "Fortnite është një lojë, por bëje këtë pyetje përsëri pas 12 muajsh." Për shkak se ka kaq shumë abonentë dhe për shkak se mjedisi është kaq zhytës, kjo lojë shihet si një port hyrje në konceptin e Metaverse. Në fillim, koncepti ishte thjesht të krijonte një lojë të mrekullueshme. Tani, koncepti është shndërruar në krijimin e një mënyre të re që njerëzit të ndërveprojnë me botën e tyre virtuale në ekonomitë dixhitale. Megjithëse lojërat si Fortnite dhe Minecraft nuk mbështeten aktualisht nga blockchain, kalimi në një themel të bazuar në kripto është plotësisht i realizueshëm dhe pothuajse i pashmangshëm. Ndërsa lojërat me një memorie të tillë të markës dhe besnikërinë e klientëve potencialisht hyjnë në hapësirën e kriptove, ato ka të ngjarë të sjellin një komunitet krejtësisht të ri të përdoruesve të tyre ekzistues, vetëm duke katalizuar adoptimin masiv të metaverses të bazuara në kripto.

Markat e mëdha po i çojnë talentet e tyre në metaverse

Ndërsa rritja e NFT vazhdon të dominojë titujt, si shitja famëkeqe e artit dixhital prej 69 milionë dollarësh të Beeple përmes shtëpisë së famshme të ankandeve Christies, nuk është çudi që markat dhe institucionet e mëdha kanë filluar të lënë gjurmën e tyre në metaverse. Markat e njohura po përfitojnë nga besnikëria e klientëve të tyre në botën reale dhe po gjejnë mënyra të reja për të angazhuar fansat në metaverse. Për shembull, Adidas kohët e fundit bashkëpunoi me Karlie Kloss brenda Decentraland, ku të pranishmit mund të merrnin një palë këpucë (dixhitale) Adidas falas për avatarin e tyre. Për markat, angazhimi metaverse është një mënyrë me kosto dukshëm më të ulët për të arritur përdorues të rinj, për të angazhuar klientët ekzistues dhe për të demonstruar aftësinë e tyre për të kapërcyer ndarjen midis botës fizike dhe dixhitale.

E rëndësishmja, ndërsa arti dixhital, moda dixhitale dhe lojërat vazhdojnë të rriten në popullaritet, po ashtu do të rritet edhe nevoja për tokë dixhitale. Ku do të shfaqet arti dixhital? Galeritë virtuale në metavrse. Ku do të vishen çorapet dhe atletet dixhitale? Mbi avatarët në metaverse. Ku do të luhen ndeshjet? Vendosje ndërvepruese në metaverse. Gjithçka është e lidhur dhe e gjitha konvergjon në tokën virtuale në metaverse.

 

Metaverset sapo ka filluar të nxehet

Është ende fillimi i metaverses dhe ndërsa përparimet teknologjike në AR/VR vazhdojnë të zhvillohen, ka të ngjarë që metaversi të luajë një rol gjithnjë e më të rëndësishëm në jetën tonë - shoqërore, ekonomike dhe kulturore. Ne besojmë se metaverset paraqet një mundësi tërheqëse për investitorët që kërkojnë të diversifikohen dhe të përafrohen me tendencat që shfaqen sot në komunitetin e kriptove.