Shumë gjëra do të ndodhin në Instagram gjatë 12 muajve të ardhshëm. Përmbajtja e frymëzuar nga krijuesi është caktuar të informojë se si postojmë, mjetet e AI janë në rritje dhe transmetimi i drejtpërdrejtë do të rikthehet.

Kjo është vetëm maja e ajsbergut.

Gati për të ecur përpara? Vazhdoni të lexoni me për të mësuar 15 tendencat e marketingut në Instagram që parashikohen se do të bëjnë bujë në vitin 2024.

 

1: Instagram dyfishohet me Reels

Ne vitin 2023, ne pame prezantimin e menyrave te reja te redaktimit, templateve te reja dhe analitikes se permiresuar. Dhe me konkurrencë të ashpër si nga TikTok ashtu edhe nga YouTube, presim që platforma të vazhdojë t'i japë prioritet Reels këtë vit me përfitime edhe më shumë – duke përfshirë një gjatësi maksimale të shtuar të videos. Pra, nëse doni të filloni të përfshini më shumë video me formë të shkurtër në strategjinë tuaj të përmbajtjes në Instagram, viti 2024 është koha e përsosur.

2: Threads është e pasigurt

Pavarësisht lancimit te tij ne kohe rekord dhe shtimit të fundit tëmjeteve te kerkimit dhe zbulimit , trafiku i Threads tani është ulur me 70% – duke e vene të ardhmen e tij në një pikëpyetje të madhe .

Ndërsa aplikacioni i bazuar në tekst ishte (debatueshëm) në rrugën e duhur për t'u bërë X i ri (aka Twitter), parashikohet se Threads do të vazhdojë të gjejë këmbët e tij në 2024.

3: Mjete të krijuara nga AI

2023 ishte një vit i nxehtë për inteligjencën artificiale në të gjithë teknologjinë dhe në Instagram – por trendi do të fillojë me të vërtetë në 2024.

Pyetja është, a do të shohim më shumë paraqitje të ngjashme me personat e gjeneruar nga AI i Metes , apo aplikacioni do të fokusohet në më shumë mjete të krijimit të përmbajtjes të krijuara nga AI?

4: SEO merr rolin qendror

Një strategji e forte e SEO ne Instagram është një nga mënyrat më të mira për të rritur zbulueshmërinë tuaj në platformë. Dhe duke gjykuar nga rekordi i Instagramit ne vitin 2023, ne 2024 do te kete me shume menyra qe krijuesit dhe markat te rriten.

Aka, kjo është shenja juaj për të përmirësuar aftësitë tuaja SEO në Instagram. 

5: Komuniteti

Me prezantimin e vecorive si postimet per miqte e ngushte apo broadcast chanels, do ti jepet me shume perparesi audiences ekzistuese ne kete vit te ri. Rezultati? Më shumë lidhje, angazhim dhe ndjenjë te komunitetit.

6: Link in Bio Tools

Linku  në bio-n tuaj është jashtëzakonisht e vlefshme -ndikuesit dhe markat do të mbështeten në linkun ne bio tani më shumë se kurrë. Pse? Për influencuesit, ata do të kenë nevojë për një vend qendror për të vendosur lidhjet e tyre më të rëndësishme - nga programet e filialeve, tek përmbajtja ekskluzive. Për markat, do të shohim një fokus të madh në nxitjen e konvertimeve dhe klikimeve në site-in e tyre.

7: Partneritetet e markave (Brand Partnerships )

Në vitin 2024, gjithçka ka të bëjë me foshnjën Benjamins. Instagram do të rrisë stimujt e tij monetarë për influencuesit për të fituar para. Kjo do t'i bëjë shumë më të lehta partneritetet e markave dhe marketingun e filialeve në aplikacion – me veçori siCollabs, Marketplace dhe affiliate tools.
Në mënyrë që të konkurrojë me platformat e tjera, Instagram do të duhet të bëhet destinacioni kryesor për ndikuesit që të lidhen me markat, të shfaqin produktet që duan dhe të fitojnë një komision nga shitjet që frymëzojnë.

8: Photo Dumps kryesojne

Ashtu si në vitin 2023, krijuesit po heqin dorë nga estetika e pa të metë e accountit të kuruar dhe po zgjedhin të ndajnë përmbajtje me pak te filtruar dhe në momentin e duhur nëpërmjet postimeve të karuselit. Dhe njerëzit i duan ata! Përqafoni kurimin e përkryer të papërsosur në 2024 për angazhim maksimal. 

9: Transmetimi i drejtpërdrejtë ( LIVE STREAM ) rikthehet

A është vendosur të rikthehet Instagram Live në vitin 2024? Ne me siguri mendojmë kështu.
Me update e ri te Instagram, përdoruesit tani mund të shtojnë kamera shtesë, mikrofona të jashtëm dhe grafikë në konfigurimin e tyre. Thënë kështu, a ka Instagram potencialin për të konkurruar me pëlqimet e Twitch dhe YouTube? Mbetet për t'u parë.

10: Creator-inspired Content

Krijuesit janë prirjet e Instagram-it dhe ata dinë saktësisht se si të tregojnë një histori, qoftë përmesnje fotoje ose duke përdorur nje kenge te posacme.  Do të shohim markat të marrin frymëzim nga mënyra se si krijuesit filmojnë dhe postojnë, dhe më pas e ndërthurin atë në përmbajtjen e tyre. "Markat që kanë sukses do të shfaqen si më organike dhe më pak promovuese - të ngjashme me krijuesit e njohur."  Pra, nëse jeni një markë ose biznes, mbani një sy në komunitetin e krijuesve!

12: Krijuesit e UGC ne rritje 

Hashtag-u #UgcCreator  ka mbi 545 mijë postime (ne rritje) në Instagram.

Pse? Sepse ndryshe nga UGC-ja historike ku përmbajtja krijohet në mënyrë organike nga ndjekësit e një marke, një krijues UGC krijon përmbajtje që duket si UGC - por është paguar. “Meqenëse krijuesi nuk duhet të shqetësohet për angazhimin e audiencës së tij, ka shumë më pak presion rreth rritjes në platformë. Pra, në vitin 2024, markat do t'i hyjnë këtij lloji të veçantë krijuesi dhe do të paguajnë për përmbajtje më "autentike" për të nxitur shitjet dhe trafikun. 

Dhe ja ku e keni - 12 parashikime të marketingut në Instagram në 2024.

Ndërsa aplikacioni është gjithmonë në zhvillim, qëndrimi në tendencat kryesore do t'ju ndihmojë të gjeni më shumë sukses kur provoni taktika të reja. 

Pra, me cilin trend do të eksperimentoni këtë vit? Na mbaj të informuar.