Shumë gjëra do të ndodhin
në Instagram gjatë 12 muajve të ardhshëm. Përmbajtja e frymëzuar nga krijuesi
është caktuar të informojë se si postojmë, mjetet e AI janë në rritje dhe transmetimi
i drejtpërdrejtë do të rikthehet.
Kjo është vetëm maja e ajsbergut.
Gati për të ecur përpara? Vazhdoni të lexoni
me për të mësuar 15 tendencat e marketingut në Instagram që parashikohen se do
të bëjnë bujë në vitin 2024.
1: Instagram dyfishohet me
Reels
Ne vitin 2023, ne pame prezantimin e menyrave te
reja te redaktimit, templateve te reja dhe analitikes se permiresuar. Dhe me
konkurrencë të ashpër si nga TikTok ashtu edhe nga YouTube, presim që platforma
të vazhdojë t'i japë prioritet Reels këtë vit me përfitime edhe më shumë – duke
përfshirë një gjatësi maksimale të shtuar të videos. Pra, nëse doni të filloni
të përfshini më shumë video me formë të shkurtër në strategjinë tuaj të
përmbajtjes në Instagram, viti 2024 është koha e përsosur.
2: Threads është e
pasigurt
Pavarësisht lancimit te tij ne kohe rekord dhe
shtimit të fundit tëmjeteve te kerkimit dhe zbulimit , trafiku i Threads
tani është ulur me 70% – duke e vene të ardhmen e tij në një
pikëpyetje të madhe .
Ndërsa aplikacioni i bazuar në tekst ishte
(debatueshëm) në rrugën e duhur për t'u bërë X i ri (aka Twitter), parashikohet
se Threads do të vazhdojë të gjejë këmbët e tij në 2024.
3: Mjete të krijuara nga
AI
2023 ishte një vit i nxehtë për inteligjencën
artificiale në të gjithë teknologjinë dhe në Instagram – por trendi do të
fillojë me të vërtetë në 2024.
Pyetja është, a do të shohim më shumë
paraqitje të ngjashme me personat e gjeneruar nga AI i Metes , apo
aplikacioni do të fokusohet në më shumë mjete të krijimit të përmbajtjes të
krijuara nga AI?
4: SEO merr rolin qendror
Një strategji e forte e SEO ne Instagram është
një nga mënyrat më të mira për të rritur zbulueshmërinë tuaj në
platformë. Dhe duke gjykuar nga rekordi i Instagramit ne vitin 2023, ne
2024 do te kete me shume menyra qe krijuesit dhe markat te rriten.
Aka, kjo është shenja juaj për të
përmirësuar aftësitë tuaja SEO në Instagram.
5: Komuniteti
Me
prezantimin e vecorive si postimet per miqte e ngushte apo broadcast chanels,
do ti jepet me shume perparesi audiences ekzistuese ne kete vit te ri. Rezultati? Më
shumë lidhje, angazhim dhe ndjenjë te komunitetit.
6: Link
in Bio Tools
Linku në bio-n tuaj është jashtëzakonisht e vlefshme -ndikuesit dhe markat do të mbështeten në linkun ne bio tani më shumë se kurrë. Pse? Për influencuesit, ata do të kenë nevojë për një vend qendror për të vendosur lidhjet e tyre më të rëndësishme - nga programet e filialeve, tek përmbajtja ekskluzive. Për markat, do të shohim një fokus të madh në nxitjen e konvertimeve dhe klikimeve në site-in e tyre.
7: Partneritetet e markave
(Brand
Partnerships )
Në vitin 2024, gjithçka ka të bëjë me foshnjën
Benjamins. Instagram do të rrisë stimujt e tij monetarë për influencuesit për
të fituar para. Kjo do t'i bëjë shumë më të lehta partneritetet e markave dhe
marketingun e filialeve në aplikacion – me veçori siCollabs, Marketplace dhe
affiliate tools.
Në mënyrë që të konkurrojë me platformat e tjera, Instagram do të duhet
të bëhet destinacioni kryesor për ndikuesit që të lidhen me markat, të shfaqin
produktet që duan dhe të fitojnë një komision nga shitjet që frymëzojnë.
8: Photo Dumps
kryesojne
Ashtu si në vitin 2023, krijuesit po heqin dorë
nga estetika e pa të metë e accountit të kuruar dhe po zgjedhin të ndajnë
përmbajtje me pak te filtruar dhe në momentin e duhur nëpërmjet postimeve të
karuselit. Dhe njerëzit i duan ata! Përqafoni kurimin e përkryer të
papërsosur në 2024 për angazhim maksimal.
9: Transmetimi i
drejtpërdrejtë ( LIVE STREAM ) rikthehet
A është vendosur të rikthehet Instagram Live në vitin 2024? Ne me siguri
mendojmë kështu.
Me update e ri te Instagram, përdoruesit tani mund të shtojnë kamera shtesë,
mikrofona të jashtëm dhe grafikë në konfigurimin e tyre. Thënë kështu, a ka
Instagram potencialin për të konkurruar me pëlqimet e Twitch dhe
YouTube? Mbetet për t'u parë.
10: Creator-inspired
Content
Krijuesit janë prirjet e Instagram-it dhe ata dinë saktësisht se si të
tregojnë një histori, qoftë përmesnje fotoje ose duke përdorur nje kenge
te posacme. Do të shohim markat të marrin
frymëzim nga mënyra se si krijuesit filmojnë dhe postojnë, dhe më pas e
ndërthurin atë në përmbajtjen e tyre. "Markat që kanë sukses do të shfaqen
si më organike dhe më pak promovuese - të ngjashme me krijuesit e njohur."
Pra, nëse jeni një markë ose biznes,
mbani një sy në komunitetin e krijuesve!
12: Krijuesit e UGC ne rritje
Hashtag-u #UgcCreator ka mbi 545 mijë
postime (ne rritje) në Instagram.
Pse? Sepse ndryshe nga UGC-ja historike ku
përmbajtja krijohet në mënyrë organike nga ndjekësit e një marke, një krijues
UGC krijon përmbajtje që duket si UGC - por është
paguar. “Meqenëse krijuesi nuk duhet të shqetësohet për angazhimin e
audiencës së tij, ka shumë më pak presion rreth rritjes në platformë. Pra, në
vitin 2024, markat do t'i hyjnë këtij lloji të veçantë krijuesi dhe do të
paguajnë për përmbajtje më "autentike" për të nxitur shitjet dhe
trafikun.
Dhe ja ku e keni - 12 parashikime të marketingut
në Instagram në 2024.
Ndërsa aplikacioni është gjithmonë në zhvillim,
qëndrimi në tendencat kryesore do t'ju ndihmojë të gjeni më shumë sukses kur
provoni taktika të reja.
Pra, me cilin trend do të eksperimentoni këtë
vit? Na mbaj të informuar.
Beni nje koment