Kur shitjet tuaja të tregtisë elektronike kanë nevojë për një rritje, mund të jetë e vështirë të dini se ku duhet të përqendroheni, çfarë të ndryshoni dhe si duhet të funksionojë një faqe e optimizuar.
Më poshtë është një listë me nëntë gjëra për të filluar me të cilat me siguri do të nxisin shitjet në rritje:

1. Përdorimi i zgjuar i "Pop Up" ndërhyrës (dhe shpesh i bezdisshëm)
Shumë sajte të tregtisë elektronike (dhe jo-e-commerce, për këtë çështje) do t'ju shërbejnë një dritare kërcyese në momentin që të mbërrini.Disa janë të nevojshme – si pajtueshmëria me privatësinë – ndërsa të tjerat janë rreptësisht promovuese.
Pop-up-et mund të funksionojnë mjaft mirë, për sa kohë që ndiqni disa udhëzime themelore të sensit të përbashkët:

 Vetëm për shkak se mund të keni një aplikacion celular për blerje, nuk do të thotë që ju duhet të nxisni vizitorin tuaj që ta shkarkojë atë sapo të arrijnë në sit.
Mos i kërkoni dikujt që të bëjë një sondazh në momentin kur ata hyjnë në faqen e internetit. Prisni derisa të përfundojnë një blerje ose të largohen pa e bërë këtë.
Nëse dëshironi të mbledhni një email zgjedhës, bëjeni atë të vlefshëm për vizitorin. Jepuni atyre një nxitje që do të sjellë kënaqësi pothuajse të menjëhershme për një blerje të menjëhershme.
Sigurohuni që të mos përdorni llojet e dritareve kërcyese që mund t'ju shkaktojnë probleme. Këtu është një postim i fundit i Ditarit të Motorit të Kërkimit që shkon në detaje më të hollësishme për dritaret kërcyese.

2. Vigjilenca e Kërkimit të Faqes

Vizitorët tuaj po ju tregojnë saktësisht se çfarë duan kur kryejnë një pyetje kërkimi në faqe. 
Sigurohuni që po i kushtoni vëmendje dhe po veproni në përputhje me rrethanat.
Këtu janë disa baza për të siguruar që përvoja e kërkimit të faqes është e dobishme për klientët tuaj.
 Rishikoni pyetjet në baza të rregullta kështu që ju e dini se cilat janë kërkimet më të njohura

3. Rëndësia e Ndër-Shitjes

Kjo është një gjë e madhe që shpesh neglizhohet.
Nuk ka mënyrë më të lehtë për të rritur AOV-në tuaj (vlera mesatare e porosisë) sesa të bëni një sugjerim përkatës që shkakton një shtim impuls në një blerje të planifikuar.
Do t'i shihni këto të shfaqura në disa nga mënyrat e mëposhtme gjatë gjithë procesit të blerjes:

4. Shpejtësia e faqes

Kjo duhet të jetë e qartë: sajte të shpejta = të mira. Faqet e ngadalta = të këqija.
Nëse jeni duke përdorur një platformë të pritur (për shembull Shopify dhe BigCommerce) për dyqanin tuaj të tregtisë elektronike, sigurohuni që çdo aplikacion që përdorni të mos ngadalësojë faqen dhe gjithmonë sigurohuni që madhësitë e imazhit tuaj të mos dëmtojnë kohën e ngarkimit.
Nëse jeni duke përdorur një platformë jo të hostuar (për shembull Magento dhe Woo-Commerce), atëherë plani juaj i pritjes do të faktorizohet shumë në shpejtësinë e përgjithshme të faqes. Sigurohuni që keni planin, të dhënat dhe burimet e duhura të nevojshme për të siguruar që shpejtësia e faqes të jetë optimale.

5. Faqja e listimit të produkteve

Përvoja që u ofroni klientëve tuaj duke parë faqen e listimit të produkteve mund të jetë shumë mirë ndryshimi midis tyre duke shtuar një artikull në një karrocë blerjeje dhe duke dalë nga faqja krejtësisht.

Disa pika shumë kritike për t'u marrë parasysh përfshijnë:

Renditja e parazgjedhur dhe opsionet e disponueshme

A është renditur fillimisht faqja e listimit sipas më të rejave?
Shitesit me te mire? Çmimi më i ulët?
Më e rëndësishme? Artikujt e veçuar? Në trend?
Pyesni veten se çfarë ka më shumë kuptim për përdoruesin si cilësim i paracaktuar dhe cilat mënyra të tjera vizitorët do të duan të renditin përzgjedhjen e produktit tuaj.

Filtrat e renditjes

Kjo ka të bëjë me sigurimin që keni atributet e duhura të produktit për t'i lejuar klientët të filtrojnë.
Shembuj të kësaj përfshijnë madhësinë, ngjyrën, stilin, çmimin, vlerësimin, datën e lëshimit, përputhshmërinë, etj.
Atributet që ju nevojiten do të ndryshojnë në bazë të asaj që po shitni, por sigurohuni t'i kushtoni vëmendje mënyrës se si klientët e shikojnë produktin.
Kërkimi i fjalëve kyçe dhe të dhënat e kërkimit të sajtit mund të ofrojnë njohuri të dobishme këtu.

Disponueshmëria dhe afatet kohore të dorëzimit

Kjo ka rëndësi - veçanërisht tani.
Në epokën e çështjeve të zinxhirit të furnizimit dhe mungesës së produktit, disponueshmëria shpesh luan një rol më të madh se çmimi.
Nëse e keni në magazinë për dërgesë të menjëhershme, thjesht keni rritur shanset tuaja për të marrë shitjen.
Sigurohuni që dyqani juaj i tregtisë elektronike të jetë i konfiguruar për të treguar disponueshmërinë e aksioneve dhe vlerësimet e dorëzimit për klientët përpara blerjes.

Çmimet dhe promovimet

Kjo është e thjeshtë: Bëni zbritjet tuaja të qarta për klientët tuaj.
Nëse 20% zbritje do të thotë se çmimi shkon nga 53.99 dollarë në 43.19 dollarë, bëni llogaritë për klientin në vend që të thoni thjesht "20% ulje".

6. Faqja e detajeve të produktit

Çfarë informacioni është i dobishëm për klientin tuaj për të përcaktuar nëse një produkt është opsioni i duhur apo jo?
Filloni një listë dhe filloni të ekzekutoni.
Këtu janë disa sugjerime për t'u siguruar që faqja juaj e detajeve të produktit është e optimizuar.

·         Përdorni skenarët e rasteve.

·         Imazhe nga çdo kënd i produktit.

·         Aftësia për të zmadhuar një imazh.

·         Pasqyrë e videos.

·         Përvoja e A/R.

·         Inventari, statusi i stokut ose afati kohor i dorëzimit.

·         Pyetje dhe Përgjigje.

·         Komentet e moderuara.

·         Specifikime të detajuara.


7. Shporta e blerjeve

Mendoni për karrocën e blerjeve si një pikë kritike në udhëtimin e blerjes ku klienti juaj ose do të konfirmojë vendimin dhe do të vazhdojë përpara, ose do të fillojë të mendojë vetë.
Këtu janë disa taktika që duhen përdorur për të ndihmuar në lehtësimin e ankthit të klientit:

·         Sigurohuni që të keni një rrugë të lehtë kthimi në faqen e detajeve të produktit kështu që klienti mund të hulumtojë çdo detaj të nevojshëm.

·         E pastër kristal dhe politika e kthimit miqësor ndaj klientit.

·         Qartësia për çmimet/kursimet. Përsëri, mos i jepni klientit një problem matematikor për të zgjidhur.

·         Opsione të qarta dhe fleksibël përmbushjeje  

·         Ndër-shitjet përkatëse 

·         Vendosni një program karroce të braktisur ku një klient i regjistruar merr një email nëse një produkt lihet në një karrocë për X periudhë kohore.


8. Procesi i arkëtimit

Këtu janë disa gjëra që dëshironi të siguroheni që i keni për t'u siguruar që klienti të përfundojë procesin e arkëtimit pasi të ketë arritur deri këtu:

·         Aftësia për të bërë me lehtësi një "pagesë të ftuar".

·         Pastro udhëzimet e blerjes në mënyrë që klienti të mos humbasë apo të mbytet.

·         Përfshi një opsion transporti falas/me kosto të ulët (edhe nëse është një opsion "varkë e ngadaltë", ju dëshironi t'i jepni klientit një opsion falas).

·         Sigurohuni që një klient mund të përfitojë nga aftësitë e plotësimit automatik të shfletuesit të tij për të reduktuar fërkimin.



9. Eksperienca në ueb në celular që duhet të ketë

10 vjet më parë, një auditim i tregtisë elektronike në celular kishte listën e vet të kontrollit të veçantë.
Sot, nuk ka një listë kontrolli të veçantë.
Gjithçka e shënuar në pikat një deri në tetë zbatohet njëlloj për përvojën celulare.
Pika e veprimit është e qartë: Testoni gjithçka në celular për të siguruar një përvojë të këndshme për klientin tuaj.