Kur shitjet tuaja të
tregtisë elektronike kanë nevojë për një rritje, mund të jetë e vështirë të
dini se ku duhet të përqendroheni, çfarë të ndryshoni dhe si duhet të
funksionojë një faqe e optimizuar.
Më poshtë është një
listë me nëntë gjëra për të filluar me të cilat me siguri do të nxisin shitjet
në rritje:
1. Përdorimi i zgjuar
i "Pop Up" ndërhyrës (dhe shpesh i bezdisshëm)
Shumë sajte të
tregtisë elektronike (dhe jo-e-commerce, për këtë çështje) do t'ju shërbejnë
një dritare kërcyese në momentin që të mbërrini.Disa janë të nevojshme
– si pajtueshmëria me privatësinë – ndërsa të tjerat janë rreptësisht
promovuese.
Pop-up-et mund të
funksionojnë mjaft mirë, për sa kohë që ndiqni disa udhëzime themelore të
sensit të përbashkët:
Mos i kërkoni dikujt që të bëjë një sondazh në momentin kur ata hyjnë në faqen e internetit. Prisni derisa të përfundojnë një blerje ose të largohen pa e bërë këtë.
Sigurohuni që të mos përdorni llojet e dritareve kërcyese që mund t'ju shkaktojnë probleme. Këtu është një postim i fundit i Ditarit të Motorit të Kërkimit që shkon në detaje më të hollësishme për dritaret kërcyese.
2. Vigjilenca e
Kërkimit të Faqes
Vizitorët tuaj po ju
tregojnë saktësisht se çfarë duan kur kryejnë një pyetje kërkimi në faqe.
Sigurohuni që po i kushtoni
vëmendje dhe po veproni në përputhje me rrethanat.
Këtu janë disa baza
për të siguruar që përvoja e kërkimit të faqes është e dobishme për klientët
tuaj.
Rishikoni
pyetjet në baza të rregullta kështu që ju e dini se cilat janë kërkimet më të njohura
3. Rëndësia e
Ndër-Shitjes
Kjo është një gjë e
madhe që shpesh neglizhohet.
Nuk ka mënyrë më të
lehtë për të rritur AOV-në tuaj (vlera mesatare e porosisë) sesa të bëni një
sugjerim përkatës që shkakton një shtim impuls në një blerje të planifikuar.
Do t'i shihni këto të
shfaqura në disa nga mënyrat e mëposhtme gjatë gjithë procesit të blerjes:
4. Shpejtësia e faqes
Kjo duhet të jetë e
qartë: sajte të shpejta = të mira. Faqet e ngadalta = të këqija.
Nëse jeni duke
përdorur një platformë të pritur (për shembull Shopify dhe BigCommerce) për
dyqanin tuaj të tregtisë elektronike, sigurohuni që çdo aplikacion që përdorni
të mos ngadalësojë faqen dhe gjithmonë sigurohuni që madhësitë e imazhit tuaj
të mos dëmtojnë kohën e ngarkimit.
Nëse jeni duke
përdorur një platformë jo të hostuar (për shembull Magento dhe Woo-Commerce),
atëherë plani juaj i pritjes do të faktorizohet shumë në shpejtësinë e
përgjithshme të faqes. Sigurohuni që keni
planin, të dhënat dhe burimet e duhura të nevojshme për të siguruar që
shpejtësia e faqes të jetë optimale.
5. Faqja e listimit të
produkteve
Përvoja që u ofroni
klientëve tuaj duke parë faqen e listimit të produkteve mund të jetë shumë mirë
ndryshimi midis tyre duke shtuar një artikull në një karrocë blerjeje dhe duke
dalë nga faqja krejtësisht.
Disa pika shumë
kritike për t'u marrë parasysh përfshijnë:
Renditja e
parazgjedhur dhe opsionet e disponueshme
A është renditur
fillimisht faqja e listimit sipas më të rejave?
Shitesit me te mire?
Çmimi më i ulët?
Më e rëndësishme?
Artikujt e veçuar? Në trend?
Pyesni veten se çfarë
ka më shumë kuptim për përdoruesin si cilësim i paracaktuar dhe cilat mënyra të
tjera vizitorët do të duan të renditin përzgjedhjen e produktit tuaj.
Filtrat e renditjes
Kjo ka të bëjë me
sigurimin që keni atributet e duhura të produktit për t'i lejuar klientët të
filtrojnë.
Shembuj të kësaj
përfshijnë madhësinë, ngjyrën, stilin, çmimin, vlerësimin, datën e lëshimit,
përputhshmërinë, etj.
Atributet që ju
nevojiten do të ndryshojnë në bazë të asaj që po shitni, por sigurohuni t'i
kushtoni vëmendje mënyrës se si klientët e shikojnë produktin.
Kërkimi i fjalëve kyçe
dhe të dhënat e kërkimit të sajtit mund të ofrojnë njohuri të dobishme këtu.
Disponueshmëria dhe
afatet kohore të dorëzimit
Kjo ka rëndësi -
veçanërisht tani.
Në epokën e çështjeve
të zinxhirit të furnizimit dhe mungesës së produktit, disponueshmëria shpesh
luan një rol më të madh se çmimi.
Nëse e keni në
magazinë për dërgesë të menjëhershme, thjesht keni rritur shanset tuaja për të
marrë shitjen.
Sigurohuni që dyqani
juaj i tregtisë elektronike të jetë i konfiguruar për të treguar
disponueshmërinë e aksioneve dhe vlerësimet e dorëzimit për klientët përpara
blerjes.
Çmimet dhe promovimet
Kjo është e thjeshtë:
Bëni zbritjet tuaja të qarta për klientët tuaj.
Nëse 20% zbritje do të
thotë se çmimi shkon nga 53.99 dollarë në 43.19 dollarë, bëni llogaritë për
klientin në vend që të thoni thjesht "20% ulje".
6. Faqja e detajeve të
produktit
Çfarë informacioni
është i dobishëm për klientin tuaj për të përcaktuar nëse një produkt është
opsioni i duhur apo jo?
Filloni një listë dhe
filloni të ekzekutoni.
Këtu janë disa
sugjerime për t'u siguruar që faqja juaj e detajeve të produktit është e
optimizuar.
·
Përdorni skenarët e
rasteve.
·
Imazhe nga çdo kënd i
produktit.
·
Aftësia për të
zmadhuar një imazh.
·
Pasqyrë e videos.
·
Përvoja e A/R.
·
Inventari, statusi i
stokut ose afati kohor i dorëzimit.
·
Pyetje dhe Përgjigje.
·
Komentet e moderuara.
·
Specifikime të
detajuara.
7. Shporta e blerjeve
Mendoni për karrocën e
blerjeve si një pikë kritike në udhëtimin e blerjes ku klienti juaj ose do të
konfirmojë vendimin dhe do të vazhdojë përpara, ose do të fillojë të mendojë
vetë.
Këtu janë disa taktika
që duhen përdorur për të ndihmuar në lehtësimin e ankthit të klientit:
·
Sigurohuni
që të keni një rrugë të lehtë kthimi në faqen e detajeve të produktit kështu që klienti mund të hulumtojë çdo
detaj të nevojshëm.
·
E pastër kristal
dhe politika e kthimit miqësor ndaj klientit.
·
Qartësia
për çmimet/kursimet. Përsëri, mos i jepni
klientit një problem matematikor për të zgjidhur.
·
Opsione
të qarta dhe fleksibël përmbushjeje
·
Ndër-shitjet
përkatëse
· Vendosni një program karroce të braktisur ku një klient i regjistruar merr një email nëse një produkt lihet në një karrocë për X periudhë kohore.
8. Procesi i arkëtimit
Këtu janë disa gjëra
që dëshironi të siguroheni që i keni për t'u siguruar që klienti të përfundojë
procesin e arkëtimit pasi të ketë arritur deri këtu:
·
Aftësia
për të bërë me lehtësi një "pagesë të ftuar".
·
Pastro
udhëzimet e blerjes në mënyrë që
klienti të mos humbasë apo të mbytet.
·
Përfshi
një opsion transporti falas/me kosto të ulët (edhe nëse është një opsion "varkë e ngadaltë",
ju dëshironi t'i jepni klientit një opsion falas).
·
Sigurohuni
që një klient mund të përfitojë nga aftësitë e plotësimit automatik të
shfletuesit të tij për të reduktuar
fërkimin.
9. Eksperienca në ueb
në celular që duhet të ketë
10 vjet më parë, një
auditim i tregtisë elektronike në celular kishte listën e vet të kontrollit të
veçantë.
Sot, nuk ka një listë
kontrolli të veçantë.
Gjithçka e shënuar në
pikat një deri në tetë zbatohet njëlloj për përvojën celulare.
Pika e veprimit është
e qartë: Testoni gjithçka në celular për të siguruar një përvojë të këndshme
për klientin tuaj.